کد خبر:1959
پ

همسو کردن فرهیختگان حوزه و دانشگاه تنها راه مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، به مناسبت سالروز شهادت حجه الاسلام دکتر مفتح و گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه جلسه هم اندیشی با حضور مسئول اداره تبلیغات اسلامی واساتید حوزه علمیه امام خمینی(ره) و اساتید دانشگاه آزاد در مرکز دانشگاه آزاد اسلامی مه ولات برگزار شد. حجت‌الاسلام سیدمحمود […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، به مناسبت سالروز شهادت حجه الاسلام دکتر مفتح و گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه جلسه هم اندیشی با حضور مسئول اداره تبلیغات اسلامی واساتید حوزه علمیه امام خمینی(ره) و اساتید دانشگاه آزاد در مرکز دانشگاه آزاد اسلامی مه ولات برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود رضوان پناه رییس تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات ضمن تبریک این روز اظهار داشت: امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت بین حوزه و دانشگاه هستیم.

وی تصریح کرد: مجموعه حوزویان و دانشگاهیان به عنوان دو قشر حساس و تاثیرگذار جامعه، در یک مسیر و هدف که اعتلای این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، همگام هستند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات خاطرنشان کرد: این در حالی است که دشمن با تمام وجود برای نابودی این وحدت تلا ش کرده و با برنامه های گوناگون به این امر پرداخته است .

به تاکید وی، تنها راه مقابله با دشمن و توطئه دشمنان، همسو کردن این دو قشر فرهیخته حوزوی و دانشگاهی است.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید