کد خبر:483
پ
حجت‌الاسلام‌ سعیدی:

بصیرت افزایی و روشنگری مهمترین راه مقابله با فتنه

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حسن درودی اظهار داشت: نشست تخصصی بصیرتی با حضور حجت الاسلام سماواتی و استاد سلطانزاده ویژه مداحان و شاعران آیینی شهرستان در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور برگزار شد. وی عنوان داشت: این جلسه با هدف بصیرت افزایی و همچنین عمل به فرمایشات مقام […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حسن درودی اظهار داشت: نشست تخصصی بصیرتی با حضور حجت الاسلام سماواتی و استاد سلطانزاده ویژه مداحان و شاعران آیینی شهرستان در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور برگزار شد.

وی عنوان داشت: این جلسه با هدف بصیرت افزایی و همچنین عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین با حضور جمعی از مداحان شاخص شهرستان برگزارشد.

درودی تصریح کرد: با توجه به اغتشاشات اخیر در کشور و لزوم آگاه سازی مداحان که تریبون دار هستند و اهمیت آگاهی بخشی به مخاطبین این جلسه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سماواتی با اشاره به توطئه های دشمنان و لزوم ایستادگی در مقابل آن، بصیرت افزایی و روشنگری را مهمترین راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست.

وی گفت:اتحاد و انسجام جامعه اسلامی تمام دسیسه های دشمنان را نقش برآب می کند.

سماواتی خاطرنشان کرد: نهادینه سازی عفاف و حجاب به عنوان یکی از باورهای دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد،خانواده و جامعه می باشد.

شایان ذکر است استاد سلطانزاده استاد رسانه و فضای مجازی و از اساتید دانشگاه می باشد در پایان این جلسه به سوالات مداحان توسط حجت الاسلام سماواتی واستاد سلطانزاده پاسخ داد ه شد.

منبع
خبرگزاری مهر
کلیدواژه : انقلاب
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید