کد خبر:652
پ

همگامی همه مسئولان در راستای رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی خواف

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد زنگنه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف اظهار داشت: به همراه مبلغان و پرسنل اداره تبلیغات اسلامی با امام جمعه جدید شهرستان حجت‌الاسلام مظاهری دیدار داشتیم. وی عنوان کرد: در این دیدار گزارشی از وضعیت فرهنگی شهرستان ارائه کردیم. زنگنه ادامه داد: […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد زنگنه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف اظهار داشت: به همراه مبلغان و پرسنل اداره تبلیغات اسلامی با امام جمعه جدید شهرستان حجت‌الاسلام مظاهری دیدار داشتیم.
وی عنوان کرد: در این دیدار گزارشی از وضعیت فرهنگی شهرستان ارائه کردیم.
زنگنه ادامه داد: در شهرستان خواف تعداد ۳۳ روحانی به صورت مستقر در روستاها مشغول به تبلیغ هستند و تعداد هیئات مذهبی شهرستان نیز ۹۰ مورد است.
زنگنه با بیان اینکه ۴۲ مداح اهل بیت در شهرستان فعالیت دارند، گفت: سه موسسه قرآنی و ۱۱ خانه قرآن و شش کانون فرهنگی نیز در خواف فعال است.
وی خاطرنشان کرد: ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان نیز فعال است و این ستاد برنامه‌های فرهنگی بسیار خوبی را در خواف در حال اجرا دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف گفت: ۳۶ خانه عالم در شهرستان داریم که مبلغان در این خانه‌های عالم روستایی فعال هستند.
وی افزود: متاسفانه علی رغم وجود معدن سنگ آهن در شهرستان خواف یکی از معضلات مهم این شهرستان بیکاری، دوم اعتیاد و سوم طلاق است.
زنگنه تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات اجتماعی شهرستان بحث فضای مجازی است که معضلات زیادی را برای جوانان بوجود آورده است که این معضل باید حل شود.
وی یادآور شد: این مشکلات و معضلاتی برطرف نخواهد شد مگر اینکه با برنامه‌ریزی و کارهای فرهنگی هم آه با وحدت و همدلی نهادهای فرهنگی، حوزه‌های علمیه، اداره تبلیغات اسلامی و در رأس آن امام جمعه محترم در صدد رفع آن گام برداریم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف تاکید کرد: ما عهد می‌بندیم همراه با حوزه علمیه شهرستان خواف در کنار امام جمعه باشم تا بتوانیم مشکلات فرهنگی که یکی از مهمترین مباحث امروز است را به حداقل برسانیم.
وی عنوان داشت: خواسته ما از مبلغان حضور فعال آنها به همراه مردم در نماز جمعه و در نماز جمعه است که قطعا این حضور باعث دلگرمی امام جمعه نیز خواهد بود.

کلیدواژه : 5+1صالحی
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید