کد خبر:672
پ

پیام مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پی درگذشت استاد حاج سید رضا موید

انالله و انا الیه راجعون خبر درگذشت شاعر آئینی و پیرغلام اهل بیت علیهم السلام مرحوم حاج سیدرضا مؤید، موجب تأثر و تأسف همه ارادتمندان به این ذاکر با اخلاص گردید. شاعر مخلص آستان مبارک ائمه اطهار علیهم السلام که عمر با برکت خود را در مسیر ترویج معارف الهی و خدمت به آرمان‌ها و […]

انالله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت شاعر آئینی و پیرغلام اهل بیت علیهم السلام مرحوم حاج سیدرضا مؤید، موجب تأثر و تأسف همه ارادتمندان به این ذاکر با اخلاص گردید.
شاعر مخلص آستان مبارک ائمه اطهار علیهم السلام که عمر با برکت خود را در مسیر ترویج معارف الهی و خدمت به آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی سپری کرد.
مرحوم مؤید، هنر شعر را در مسیر تبلیغ و ترویج آموزه های اسلام ناب بکار گرفت و با اشعار و سروده های خویش، اندیشه و کلام اهل بیت علیهم السلام را به کام همه تشنگان معارف حقّه الهی می چشاند.
اینجانب این ضایعه را به جامعه فرهیخته شاعران و ستایشگران اهل بیت علیهم السلام، هیأت‌های مذهبی و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.
امید است در پرتو عنایات خاصه حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء، مشمول رحمت واسعه الهی و همنشین با اولیاءالله گردد.

هادی صاحبقرانی
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

منبع
خبرگزاری مهر
کلیدواژه : جاده ابریشمرالی
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید