کد خبر:7002
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور:

شناسایی مشکلات و برنامه‌ریزی برای رفع آن کارویژه نهضت پیشرفت بانوان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام مجید سماواتی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور، از برگزاری سلسله جلسات هم اندیشی نهضت پیشرفت بانوان در این شهرستان خبر داد و به اهمیت توجه به این مسئله محوری با هدف حل و رفع مشکلات اشاره کرد. وی افزود: شناسایی مشکلات و مطالبات […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام مجید سماواتی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور، از برگزاری سلسله جلسات هم اندیشی نهضت پیشرفت بانوان در این شهرستان خبر داد و به اهمیت توجه به این مسئله محوری با هدف حل و رفع مشکلات اشاره کرد.

وی افزود: شناسایی مشکلات و مطالبات و برنامه ریزی برای حل و رفع آن از اهداف اصلی نهضت پیشرفت بانوان در این شهرستان است.

سماواتی تصریح کرد: رساندن پیام انقلاب از سه طریق در قالب گفتمان سازی، جریان سازی و شبکه سازی محقق می شود که در جریان این سه اصل شاهد توفیقات و پیشرفت هایی بوده ایم .

وی ابراز داشت: فعال شدن بانوان برای حل مسائل مختلف، شناخت راهکار و جهاد تبیین و احیای سنتهای دینی و حفظ ارزشهای دینی اهمیت اساسی دارد .

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور گفت: از دیگراهداف نهضت پیشرفت بانوان بصیرت افزایی بانوان در راستای فرزندآوری، و همچنین عملیات تبیین بانوان در کنش گری اجتماعی اجرای طرحهای فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی همانند مهرواره بانو و موارد این چنینی است.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید