کد خبر:7157
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خواف:

تجلیل از ۲۰ خواهر فعال فرهنگی شهرستان خواف

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ،حجت الاسلام زنگنه رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خواف اظهار داشت: همزمان با میلاد حضرت زهرا سلام الله علیه مراسمات مختلفی در شهرستان خواف برگزار شد. وی افزود: از جمله برنامه‌های این مناسبت جشن بزرگ دختران با حضور دختران تشیع و تسنن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ،حجت الاسلام زنگنه رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خواف اظهار داشت: همزمان با میلاد حضرت زهرا سلام الله علیه مراسمات مختلفی در شهرستان خواف برگزار شد.

وی افزود: از جمله برنامه‌های این مناسبت جشن بزرگ دختران با حضور دختران تشیع و تسنن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فیض آبادی بود.

زنگنه عنوان کرد: در این مراسم دختران فاطمی سرودی را در وصف مادر اجرا کردند که این سرود از صدا و سیمای خراسان رضوی نیز پخش شد.

وی ابراز داشت: یکی از برنامه‌های مهمی که در شهرستان خواف و در شهر قاسم آباد به نام « مهر مادری،» با حضور ۵۰۰ نفر از مادران برگزار میشود .

زنگنه اضافه کرد: در این مراسم برنامه سخنرانی و فرهنگی مختلفی تدارک و پیش بینی شده است.

وی گفت: به همین مناسبت جشنی هم در شهر خواف در مسجد و حسینیه الزهرای این شهر با حضور مادران و دختران شهرستان برگزار شد که در پایان نماز جمعه اقامه شد.

زنگنه تصریح کرد: در این مراسم از ۲۰ نفر از خواهران فعال فرهنگی شهرستان خواف تجلیل شد .

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید