کد خبر:7185
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام:

گسترش فعالیت‌های قرآنی از برکات انقلاب است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ، دیدار صمیمی امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی با مدیر و اساتید مدرسه فخرالمدارس تربت جام انجام شد. حجت‌الاسلام علینقی هاشمی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام در این دیدار گسترش معنویت را از برکات انقلاب اسلامی دانست. وی خاطرنشان کرد: گسترش […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ، دیدار صمیمی امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی با مدیر و اساتید مدرسه فخرالمدارس تربت جام انجام شد.

حجت‌الاسلام علینقی هاشمی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام در این دیدار گسترش معنویت را از برکات انقلاب اسلامی دانست.

وی خاطرنشان کرد: گسترش مدارس‌ علمیه، مساجد، محافل قرآنی و حمایت از علمای شیعه و اهل سنت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شایان توجه بوده است.

وی به گسترش فعالیت‌های قرآنی بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: توسعه و رشد مراکز و فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه نیز از برکات بی‌بدیل انقلاب اسلامی بوده است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام تصریح کرد: با این وصف، وظیفه علما در دفاع از انقلاب اسلامی دوچندان است چرا که حیات انقلاب اسلامی به معنای حیات ارزشهای اسلامی است.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید