کد خبر:7231
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد تاکید کرد

لزوم همگامی همه دستگاه‌ها برای تکریم و ترویج آموزه‌های قرآنی در تایباد

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد گفت: همگامی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها برای تحقق اهداف قرآنی در شهرستان ضروری است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان تایباد به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی فعالیت‌ های قرآنی در دهه مبارک فجر با حضور اعضای کمیته در اداره […]

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد گفت: همگامی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها برای تحقق اهداف قرآنی در شهرستان ضروری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان تایباد به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی فعالیت‌ های قرآنی در دهه مبارک فجر با حضور اعضای کمیته در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد و مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر در این جلسه بر ضرورت توجه بیشتر همه اقشار جامعه به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی در تکریم و گرامیداشت قرآن کریم و بهره‌گیری از مضامین ارزشمند این کتاب آسمانی تاکید کرد.

وی افزود: هم‌افزایی و هماهنگی بین اعضای کمیته برای طراحی برنامه‌های مشترک و موثر در زمینه فعالیتهای قرآنی در شهرستان ضروری است.

علیپور تصریح کرد: ترویج فرهنگ قرآنی و اشاعه مفاهیم قرآنی در جامعه و خصوصا قشر کودک و نوجوان، گامی موثر در راستای تربیت نسل قرآنی است.

در این جلسه اعضای کمیته قرآن دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان تایباد به بحث و تبادل نظر نسبت به برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم های قرآنی دهه مبارک فجر و برنامه های قابل اجراء پرداختند.

در پایان مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته برگزاری محافل انس با قرآن کریم، تقدیر از برترین های قرآنی، مسابقه قرآنی فضای مجازی، اعزام سخنران جهاد تبیین در مراسمات قرآنی و دیگر مراسمات قرآنی اعلام شد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید