کد خبر:7489
پ

برگزاری مراسم ویژه میلاد امام عصر عج در تایباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام علیپور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: شهرستان تایباد در این اعیاد خجسته و مبارک بسیار با برکت ماه شعبان برنامه‌ریزی مناسبی برای اجرای برنامه‌های مختلف داشته است. وی افزود: ستاد ساماندهی برگزاری اعیاد شعبانیه […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام علیپور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: شهرستان تایباد در این اعیاد خجسته و مبارک بسیار با برکت ماه شعبان برنامه‌ریزی مناسبی برای اجرای برنامه‌های مختلف داشته است.
وی افزود: ستاد ساماندهی برگزاری اعیاد شعبانیه قبل از ورود به این ماه در تایباد تشکیل و برگزار شد که محوریت اصلی آن، برنامه‌ریزی و سیاستگذاری اعیاد این ایام بود.
علیپور تصریح کرد: مسئولیت این ستاد با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد بود و همه نهادها و ادارات و مساجد و هیئت‌های مذهبی و خیرین… در آن مشارکت داشتند.
وی گفت: جشن میلاد امام حسین و روز پاسدار با شکوه تمام در مسجد و هیئت امام حسین علیه‌السلام برگزار شد که در آن علاوه بر برنامه‌های شاد و متنوع اطعام دهی نیز صورت گرفت.
علیپور بیان کرد: میلاد حضرت ابوالفضل عباس قمر بنی هاشم و روز جانباز نیز در مسجد ابوالفضلی با شکوه بسیاری با حضور مردم تایباد برگزار شد.
وی افزود: جشن میلاد حضرت سجاد نیز با حضور پرشور مردم در مسجد امام سجاد علیه السلام برگزار شد.
به گفته رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد در همه این مراسمات، غذای نذری جهت اطعام حاضرین و شرکت کنندگان صورت گرفته است.
وی با اشاره به تقدیر از تعدادی جانباز ابراز داشت: سطح شهر و روستا و شهر تایباد به صورت زیبا و ویژه برای این ایام آذین بندی شده است.
علیپور عنوان کرد: مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر ع نیز با محوریت حضرت علی اکبر ع برگزار خواهد شد.
وی افزود: ویژه برنامه جشن امام عصر عجل الله نیز با برنامه ریزی صورت گرفته، در مسجد صاحب الزمان با نورافشانی بسیار زیبا، کارناوال شادی، مسابقات فضای مجازی و برنامه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر طرح ریزی شده است.
علیپور یادآور شد: سر چهارراه ها و میادین شهر نیز گروه سرود به همین مناسبت در کنار برنامه‌های متنوع دیگر در شهرستان به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید