کد خبر:7544
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن:

لزوم تبیین دقیق و اصولی ابعاد مهدویت در جامعه

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام هادی شکاری رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن اظهار داشت: مهم تر از دعا برای تعجیل فرج حضرت مهدی-عجل الله تعالی فرجه الشریف، دعا برای بقای ایمان، ثبات قدم در عقیده و انکار نکردن حضرت تا ظهور او است. وی با اشاره به کلام […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام هادی شکاری رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن اظهار داشت: مهم تر از دعا برای تعجیل فرج حضرت مهدی-عجل الله تعالی فرجه الشریف، دعا برای بقای ایمان، ثبات قدم در عقیده و انکار نکردن حضرت تا ظهور او است.

وی با اشاره به کلام حضرت آیت الله بهجت رحمه الله علیه گفت: امروز همه ما ادعای انتظار داریم و البته باید در این مسیر نسبت به آماده سازی لوازم آن و زمینه سازی ظهور حضرت حجت شبانه روز تلاش کنیم .

شکاری تصریح کرد: مهدویت مطلع آزادی انسان ها از ظلم و جور است و امروز چشم همه آزادیخواهان و خوبان عالم منتظر دیدار آن خورشید عالم تاب است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما امروز بزرگداشت نیمه شعبان است، افزود: مراقبت از اینکه فقط منحصر در این روز نباشیم تلاش ما باید برای همه روزها و شب‌ها باشد.

وی متذکر شد: مهدویت مربوط به یک روز نیست و کار ما باید به گونه ای باشد که این فرهنگ ناب در لحظه لحظه زندگی مردم نقش داشته باشد و این مهم جز با تبیین دقیق و درست جایگاه مهدویت محقق نخواهد شد .

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن اظهار کرد: فرصت نیمه شعبان زمانی مغتنم برای پرداختن به فرهنگ مهدویت است.

وی تاکید کرد: باید از همه ظرفیت‌ها به خصوص ظرفیت های مردمی برای تبیین فرهنگ مهدویت استفاده کنیم تا بتوانیم این تفکر اصیل اسلامی و دینی را در سطح جامعه گسترش دهیم.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید