کد خبر:7668
پ

برگزاری گعده روحانیون بخش میان ولایت شهرستان تایباد

گعده روحانیون بخش میان ولایت با حضور رئیس و کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد و روحانیون بخش میان ولایت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد در این جلسه گفت: ترویج و اشاعه صحیح اصول دینی، برگزاری جلسات قرآنی، معرفتی […]

گعده روحانیون بخش میان ولایت با حضور رئیس و کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد و روحانیون بخش میان ولایت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد در این جلسه گفت: ترویج و اشاعه صحیح اصول دینی، برگزاری جلسات قرآنی، معرفتی و تربیتی، تعمیق جوانان و اهالی محلات با سیره ائمه اطهار و دعوت همگانی جهت حضور پر‌شور و پررنگ در مساجد از جمله مواردی است که روحانیون باید در این ماه پرخیر و برکت به آن عنایت داشته و در راستای گسترش آن‌ها نیز تلاش کنند.
وی ادامه داد: گعده های روحانیون با هدف، محوری کردن مساجد در روستاها و محلات جهت حل مشکلات مردم ،پیگیری مشکلات و حل و فصل و ارائه راهکار است.

مبلغین حاضر در این جلسه ضمن بررسی وضعیت فرهنگی و تبلیغی بخش میان ولایت در خصوص برنامه ریزی جلسات قرآنی، مراسمات لیالی قدر و طرح محله همدل به ارائه نظر پرداختند.
امامان محلات و روستاهای بخش میان ولایت در ادامه با شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های بومی منطقه تبلیغی خود، راهکارهای پیشنهادی خود را در این خصوص بیان داشتند.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید