کد خبر:8286
پ

مرحله نهایی سومین دوره مسابقات مدیحه خوانی کوثر محبت در استان خراسان رضوی برگزار شد

مرحله نهایی سومین دوره مسابقات مدیحه خوانی کوثر محبت ویژه نوجوانان استان خراسان رضوی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، هادی شادکام کارشناس ساماندهی تشکل های دینی این اداره کل گفت: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در ۲۶ شهرستان استان خراسان رضوی به همت کانون های مداحان، ادارات […]

مرحله نهایی سومین دوره مسابقات مدیحه خوانی کوثر محبت ویژه نوجوانان استان خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، هادی شادکام کارشناس ساماندهی تشکل های دینی این اداره کل گفت: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در ۲۶ شهرستان استان خراسان رضوی به همت کانون های مداحان، ادارات تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی با شرکت ۱۹۴۵ نوجوان ۱۲ تا ۱۸ سال در ایام ولادت حضرت فاطمه زهـــرا سلام الله علیها برگزار شد.
شادکام هدف از برگزاری این مسابقات را توجه به قشر نوجوان و هویت بخشی در پرتو عنایات اهل بیت علیهم السلام و معرفی ظرفیت فوق العاده ستایشگری در تربیت نوجوانان بیان و تأکید کرد: نوجوان هایی که در مسیر خادمی ائمه اطهار ورود پیدا می کنند و با آموزه های اسلام ناب آشنا می شوند نسبت به آسیب های تربیتی مصون هستند.
مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: کشف استعدادهای نوجوانان، رشد و ارتقای سطح مداحی و معرفی نوجوانان ذاکر به جامعه از دیگر اهداف مسابقات مدیحه خوانی کوثر محبّت می باشد.


شادکام افزود: مرحله پایانی و استانی این دوره از مسابقات در ۲۶ بهمن ماه در مشهد مقدّس با محوریت مدح خوانی حضرت ولی عصر (عج) و با حضور ۶۰ نفر از نوجوانان برتر سطح استان برگزار شد که در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال، محمّدمهدی جمالی و محمّد مهدی موحدی شکیب از مشهد مقدّس بصورت مشترک رتبه اول و سبحان شفیعی از گناباد حائز رتبه دوم شدند و در رده سنی ۱۶ تا ۱۸ سال، محمّدطاها شیخ زاده رتبه اول، محمّدجواد فانی از مشهد مقدس رتبه دوم و امیرمهدی رزمجو از نیشابور رتبه سوم را کسب کردند.
کارشناس ساماندهی تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اظهار امیدواری کرد با شناسایی این استعدادهای برتر مداحی در تلاش هستیم در آینده نزدیک دوره های آموزشی و توانمندسازی ویژه نفرات برتر شهرستان ها را در مشهد مقدّس برگزار کنیم.
وی خاطر نشان کرد این دوره از مسابقات با همکاری و مشارکت کانون مداحان، آستان قدس رضوی، شورای هیآت مذهبی، شهرداری مشهد مقدّس، بنیاد دعبل خزاعی، بسیج مداحان، ادارات تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید