کد خبر:360
پ
مدیر دفتر تغذیه وزارت بهداشت مطرح کرد؛

هدر رفت منابع حاصل موازی کاری های فرهنگی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هدر رفت منابع و اعتبارات و امکانات را از آسیبهای مهم موازی کاری فعالیتهای فرهنگی در این استان دانست و گفت: باید با هم‌افزایی بین بخشی، اثربخشی این فعالیتها را افزایش داد. به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام هادی […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هدر رفت منابع و اعتبارات و امکانات را از آسیبهای مهم موازی کاری فعالیتهای فرهنگی در این استان دانست و گفت: باید با هم‌افزایی بین بخشی، اثربخشی این فعالیتها را افزایش داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی روز سه‌شنبه در حاشیه نشست رویداد هم افزا در فعالتیهای فرهنگی گناباد طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: با وجود اعتبارات کم در بخش فرهنگی، موازی کاری در فعالیتهای فرهنگی مشترک بین ادارات کل و بخشهای ذیربط مشکلات این بخش را افزایش و تاثیر این اقدامها در مخاطبان را کاهش می‌دهد، لذا نیازمند هم‌افزایی بین ادارات و مسوولان و متولیان مربوطه هستیم.
وی ادامه داد: انسجام بخشی و هم افزایی در فعالیتهای فرهنگی علاوه بر آنکه از هدر رفت منابع و امکانات در فعالیتهای مشترک فرهنگی جلوگیری می کند، موجب روان سازی در ارایه خدمات به مردم می شود تا از خدمات اثربخش بهتری در اقدامات این بخش برخوردار شوند.
وی خاطر نشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی برای کاهش این معضل علاوه بر برگزاری نشستهای مشترک دوره ای با بخشها و مسوولان فرهنگی برای ایجاد وحدت رویه و بررسی مسائل و مشکلات این بخش و تقسیم وظایف در فعالیتهای مشترک در زمینه های برگزاری آیین و برنامه های مشترک و اعطای مجوزها و غیره و روان سازی خدمات فرهنگی، اقدام به برگزاری نشستهای رویداد هم‌افزا در حوزه های فرهنگی در سطح شهرستانهای استان کرده است که دومین نشست آن در گناباد برگزار شد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه های مقابله با جنگ نرم دشمنان و جهاد تبیین برای نهادینه سازی خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: هم افزایی و انسجام بخشی فعالیتها موجب می شود که فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه عمل بهتر در جامعه محقق شوند و گروههای گسترده‌تری از آحاد جامعه از نتایج کاربردی آنها برخوردار شوند.
وی اظهار داشت: همان گونه که در دوران دفاع مقدس همه آحاد و گروههای مردم و جامعه در قالب نیروهای مسلح، مردمی و بسیج در برابر دشمن متجاوز بعثی ایستادگی کردند، امروز هم برای تحقق همه جانبه جهاد تبیین تمامی اقشار و بخشهای جامعه اعم از روحانیون، فرهیختگان و صاحب نظران، رسانه های ارتباط جمعی و غیره باید به میدان بیایند و با شناخت وظایف خود برای نهادینه سازی دستاوردهای این نظام در بین مردم و به خصوص نسل جوان گام بردارند.
حجت الاسلام صاحبقرانی افزود: در جریان قائله ها و اغتشاشات اخیر تعداد زیادی از مردم به برکت دستاورهای جهاد تبیین صف خود را از اغتشاش گران و آشوب طلبان جدا کردند و فتنه سالجاری هم در سطح کشور مانند فتنه های گذشته ریزش ها و رویشهای خاص خود را دارد، این در حالی است که دشمنان در نیل به اهداف خود همانند گذشته ناکام ماندند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ترفندهای گسترده فرهنگی دشمنان با بهره گیری از رسانه های وابسته بر علیه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را یادآور شد و گفت: ما نیازمند مدل حکمرانی اسلامی در فضای مجازی هستیم و نوجوانان و جوانان و یا نسل سوم باید در قالب اردوهای پیشرفت با خدمات و دستاوردهای نظام در بخشهای گوناگون و به خصوص علم و فناوری آشنا شوند.
پایه و اساس فعالیت‌های فرهنگی مردم هستند

منبع
خبرگزاری مهر
کلیدواژه : تغذیهسلامت
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید