کد خبر:480
پ

حضور روحانیون مستقر گناباد در اردوی جهادی

مسئول امور مبلغین اداره تبلیغات اسلامی گناباد از برگزاری اردوی جهادی با حضور تعدادی از روحانیون مستقر خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمدحسین سالاری مسئول امور مبلغین اداره تبلیغات اسلامی گناباد با اعلام این خبر، گفت: ۴ نفر از روحانیون مستقر در قالب اردوی جهادی در روستای […]

مسئول امور مبلغین اداره تبلیغات اسلامی گناباد از برگزاری اردوی جهادی با حضور تعدادی از روحانیون مستقر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمدحسین سالاری مسئول امور مبلغین اداره تبلیغات اسلامی گناباد با اعلام این خبر، گفت: ۴ نفر از روحانیون مستقر در قالب اردوی جهادی در روستای مهاباد که در فاصله ۴۵ کیلومتری از مرکز شهرستان گناباد است مشغول خدمت هستند.

وی افزود: اجرای دیوار کشی مسجد روستا، مرمت و بهسازی آشپزخانه مسجد، سنگ فرش، ترمیم دیوار دور مسجد و انبار آن، از جمله فعالیت هایی است که اعضای شرکت کننده در این اردو انجام می دهند.

سالاری اظهار داشت: برگزاری اردوهای جهادی بسیج سازندگی موجب می‌شود جوانان به‌عنوان مدیران آینده و آینده سازان کشور از نزدیک با محرومیت‌های مردم مناطق محروم آشنا شوند و در آینده در خدمت رسانی به مردم در بخش‌های مختلف بهتر عمل کنند.

گفتنی است، حضور در مرمت و بهسازی خانه یک نیازمند، پانزدهمین برنامه‌ای است که این گروه در آن فعالیت جهادی می‌کنند.

کلیدواژه : تغذیه
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید