کد خبر:646
پ
تا ۵ سال دیگر؛

امضای تفاهمنامه همکاری با آموزش و پرورش برای اعزام معلم قرآن به مدارس مه ولات

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدمحمود رضوان پناه اظهار داشت از امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه و لات و آموزش و پرورش برای اعزام گروه های جهادی قرآنی به مدارس خبر داد. وی عنوان داشت: با توجه به کمبود نیرو و معلم خصوصا […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدمحمود رضوان پناه اظهار داشت از امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه و لات و آموزش و پرورش برای اعزام گروه های جهادی قرآنی به مدارس خبر داد.
وی عنوان داشت: با توجه به کمبود نیرو و معلم خصوصا در دروس قرآن این تفاهمنامه همکاری منعقد شد.
رضوان پناه ابراز داشت: بر این مبنا می‌توانیم از نیروهای فعال قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان، در قالب اردوهای جهادی به مدارس اعزام داشته باشیم.
وی تصریح کرد: این گروه جهادی مباحث و دروس قرآنی دانش آموزان مدارس هدف را عهده‌دار می‌شوند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات گفت: بر این مبنا امیدواریم بتوانیم در راستای ترویج و تحکیم مبانی و دروس قرآنی و مباحث فکری در مدارس فعال‌تر ورود پیدا کنیم.
وی خاطرنشان کرد: همچنین برای دوستانی که مدارج علمی قرآنی را سپری کرده و در سطح شهرستان موفق عمل میکنند نیز فرصتی برای ارائه خدمت در این زمینه دارند.
رضوان پناه تصریح کرد: تا کنون اسامی ۱۲ نفر از خواهران و دو نفر از برادران به آموزش و پرورش اعلام شده است.
وی در پایان سخنانش ابراز داشت: امیدواریم با ادامه همکاری بین تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش بتوانیم گامهای موثری در راستای فرهنگ قرآنی و مذهبی در مدارس برداریم.

منبع
خبرگزاری مهر
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید