کد خبر:7629
پ
رییس دارالقرآن کشور:

 گسترش جامعه قرآنی نیازمند احساس مسوولیت عمومی است

رییس سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: ترویج فرهنگ و معارف و گسترش جامعه قرآنی نیازمند احساس مسئوولیت عمومی و مشارکت همه بخشها و فعالان فرهنگی و اجتماعی در این زمینه است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت الاسلام علی تقی‌زاده در حاشیه بازدید از دوره ها و […]

رییس سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: ترویج فرهنگ و معارف و گسترش جامعه قرآنی نیازمند احساس مسئوولیت عمومی و مشارکت همه بخشها و فعالان فرهنگی و اجتماعی در این زمینه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت الاسلام علی تقی‌زاده در حاشیه بازدید از دوره ها و فعالیتهای قرآنی شهرستان گناباد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش جامعه قرآنی افزود: باید آموزه های قرآن کریم در همه بخشها ترویج یابد.

وی ادامه داد: ایجاد و گسترش فرهنگ و معارف قرآنی از نیازهای مهم و زیربنایی جامعه اسلامی به شمار می رود.

رییس سازمان دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: باید از ظرفیت این اقدامات فرهنگی و قرآنی برای کاهش عقب افتادگی ها در حوزه تدبر قرآنی استفاده کرد.

وی تاکید کرد: باید فرهنگ و آموزه های قرآنی در زندگی آحاد جامعه و از جمله افرادی که در دوره ها و فعالیتهای قرآنی حضور می یابند، عینیت یابد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید