کد خبر:8123
پ
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

خنثی سازی ترفندهای دشمنان نیازمند کادرسازی برای ترویج معارف اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی گفت: اداره های تبلیغات اسلامی باید با کادر سازی و تامین نیرو های مناسب برای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی و گفتمان سازی تبلیغ اسلام ناب محمدی در خنثی سازی ترفندهای دشمنان بیش از پیش نقش آفرین باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در همایش راهکارهای تحقق جهاد تبیین در گناباد افزود: ادارات تبلیغات اسلامی باید با فعال سازی مراکز نوجوانان و جوانان به آگاه سازی این قشر توجه خاصی کنند.

وی بر استفاده از ظرفیت رسانه ها برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و تحقق جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در جامعه تاکید کرد و این مساله را رویکرد مهم فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی دانست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی تمرکز زدایی فعالیت‌ها را از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برشمرد و گفت: تلاش می‌شود تا مسایل و مشکلات و راهکارهای تحقق وظایف اداره های تبلیغات اسلامی و ظرفیت‌های مناطق مختلف در ترویج معارف دینی از نزدیک مورد بررسی قرار بگیرد.

در پایان این آیین حجت الاسلام سید محمود رضوان پناه به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی گناباد معرفی و از خدمات حجت الاسلام عباسعلی فاطمی در این سمت قدردانی شد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید